Etiketter

Jag bor, som några av er kanske vet och somliga andra kanske inte vet, på ena sidan Änggårdsbergen. Vilket är ett jävligt fantastiskt läge om man gillar att börja sina löpturer (där kan man ju sätta punkt, för vissa kanske inte ens gillar att påbörja sin löptur) med väldigt, väldigt, väldigt mycket uppför. Och lera på det. 

Jag som inte är så förtjust i uppförsbackar eftersom det känns som att gravitationen jobbar väldigt, väldigt, väldigt hårt mot mig och allting går tämligen mycket långsammare än riktningar man kan jämföra med (typ neråt, eller platt). 

Jag vet inte vart jag ville ta mig med detta inlägget, känns som att det börjar gå utför, men väldigt långsamt (för att det känns som att bloggen är en uppförsbacke, en brant sån). Aja. Jag har i alla fall sprungit 40 minuter. Därmed har jag gjort mitt bidrag till träningshetsen och #fitinspo. Är nöjd med min insats. Återkommer.

ImageRosa.