Etiketter

,

IDAG HAR JAG:

  • Anmält mig till en kurs i nåt slags juridik med nåt slags genusvetenskaplig inriktning
  • Såg att jag fick VG på tentan jag skrev för att få mina jävla 30 hp. Blev jätteglad. Det var 6 A4or med rent bullshit som jag inte vet hur jag ens fick ur mig? Trots detta högsta betyg. Well hello, jag är inte den som protesterar.
  • Tränade med Adam. När jag tränar själv brukar jag… discogymma lite. Chilla. Imorgon vaknar jag väl med träningsvärken från helvetet, tack Adam. Kul att jag bestämt träningsträff med den mannen imorgon också. (Fan ta mig och min hjärna)
  • Lagade kycklinggryta med smak av vitlök, örter, vitlök och vitlök. Kunde även förnimma en viss smak av kyckling också, men det var nog bara inbillning.

 

Happ. Så var det med det. 

  • JUSTE! HAR DUSCHAT OCKSÅ! TVÅ GÅNGER!

Hejrårå.
SR